Pierwszy wpis

Witam! Mam na imię Jakub i jest to mój pierwszy wpis na moim pierwszym programistycznym blogu. Powstał on z myślą o konkursie dajsiepoznac.pl, lecz uznałem, że będzie on też świetnym miejscem na publikacje moich prac oraz krótkich poradników związanych z programowaniem.

Moim projektem na wspomniany wcześniej konkurs jest System Ekwipunku (chociaż według mnie lepiej brzmi Inventory System) dla gier w Unity3d. Będzie on zawierał oczywiście Ekwipunek, lecz w miarę rozwoju będą pojawiały się również inne rzeczy ściśle z nim powiązane jak na przykład Crafting, Sprzedawanie Przedmiotów, Banki itd.

Długo się zastanawiałem nad sposobem prowadzenia tego bloga oraz tego projektu względem niego i doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie gdy wszystkie kolejne wpisy oprócz wiadomości o tym co się nowego pojawiło, będą również przeze mnie traktowane jako kolejne etapy jednego poradnika o tworzeniu tego ekwipunku. Postaram się wyjaśnić działanie każdego skryptu, oraz użytych w nim ważniejszych  klas i struktur. Oczywiście wszystkie skrypty będą tworzone w języku C#, a aktualne pliki Systemu można będzie znaleźć na moim repozytorium pod tym linkiem: InventoryLight.

Wkrótce zacznę już dodawać kolejne artykuły na temat mojego projektu.


Blog myBlog = new Blog();

myBlog.Start();

//TODO: Trzeba dodać więcej artykułów.

Skomentuj

