Edytor Walut – wstęp

Witam w kolejnym wpisie poświęconym systemowi Inventory Light na konkurs dajsiepoznac.pl

Pamiętam swój pierwszy wpis z początku konkursu, ten czas szybko zleciał i sporo zmian zaszło już w moim projekcie, podczas którego starałem się nauczyć siebie i tą małą grupkę czytelników która tutaj czasami wchodzi.

Nie ma sensu wklejać tutaj sporego kawałka kodu (właściwie to fragmentu) okna edytora, odpowiadającego za dodawanie/usuwanie walut oraz modyfikację ich właściwości. Tym razem, po raz drugi już sięgnąłem po klasę ReorderableList, która to umożliwia użytkownikowi wygodną modyfikacje przedmiotów z listy, oraz zamiane kolejności za pomocą myszki.

Bez tytułu.png

Edytor na chwilę obecną wygląda tak, pisząc go zdałem sobie sprawę z tego, że znacznie wygodniej byłoby zastąpić pola tekstowe po prawej stronie w liście, na listy rozwijane, po to by całkowicie zniwelować prawdopodobieństwo popełnienia literówki przez użytkownika.

Poza tym, pierwsza linijka powinna być bezwarunkowo poświęcona walucie do której ta zależność należy, a więc FirstCurrency musi być zawsze równe walucie do której zostaje dodany.

W następnym wpisie postaram się dokonać tych zmian, oraz popracuje nieco nad walutami już w trybie rozgrywki. Do zobaczenia 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s