Waluty w UI

Witam w kolejnym wpisie poświęconym IL, a dokładniej systemowi walut. W tej części chciałbym pokazać drobny zalążek wizualizacji tego co wcześniej można było zauważyć w konsoli:

Bez tytułu

Przeniosłem skrypt do dziecka stworzonego specjalnie na potrzeby tego „portfela”. Pamiętając o tym, że każda metoda modyfikująca walute (np. AddCurrency,RemoveCurrency) wywołują po sobie metodę AdjustCurreny dodałem na jej końcu prośbę o wyświetlenie aktualnego stanu rzeczy na UI Text.

Jest to naprawde mało jak na to co udało mi się zrobić, jednakże jest to już drobny zalążek tego co postaram się osiągnąć w przyszłym tygodniu. Mam zamiar stworzyć jakieś proste okno umożliwiające Handel. Już coś podobnego osiągnąłem gdy pokazywałem integralność dwóch okien ekwipunku, będzie to działało na bardzo podobnej zasadzie, jednakże tym razem wymianie będzie towarzyszyć skrypt monitorujący czy nie mamy do czynienia z oknem handlarza, wtedy zabierze cenę przedmiotu z naszego portfela.

Zbliża się już koniec konkursu, i mam nadzieję że do końca uda mi się wprowadzić wszystko co chciałem i poprawić możliwe do poprawy błędy. Ten projekt wraz z konkursem dajsiepoznac.pl pomógł mi w końcu zrozumieć sens istnienia „warstwy abstrakcji” i wzorców projektowych, ponieważ zauważyłem ile problemów mógłbym tutaj uniknąć gdybym się ich stosował. Czas minął bardzo szybko, ale błędów które spowodowałem nie stosując chociażby warstwy abstrakcji nie uda się już poprawić, ponieważ wiązałoby się to z tworzeniem tego projektu na nowo.

W tym wpisie to już wszystko, w następnym postaram się pokazać już coś więcej z interakcji pomiędzy oknami.

Skomentuj

