Spóźniony wpis – poprawki w działaniu nowego wyglądu w IL.

Witam w kolejnym wpisie poświęconym IL.

Ostatni tydzień byłem bardzo zajęty i z tego powodu nie mogłem dodać żadnego niestety wpisu, nie chcę się usprawiedliwiać, ale mogę obiecać że wracam do tygodniowej normy 2 wpisów na blogu.

Nie wiem jak się to stało, ale udało mi się zakwalifikować do finału konkursu dajsiepoznac.pl razem z 68 innymi osobami, których listę można znaleźć pod tym adresem.

Wątpie by udało mi się ugrać coś w finale, ponieważ zaznajomiłem się z projektami większości „konkurentów” i muszę przyznać, że są całkiem ambitne. Na pewno wiele bardziej ambitne niż wtyczka do Unity.

Wracając do zmian w projekcie, zdążyłem poprawić błąd w działaniu ekwipunku po zaktualizowaniu wyglądu. Nieliczne osoby które pobrały najnowszą aktualizacje tej wtyczki i zechcieli przetestować działanie nowego wyglądu mogli spostrzeć, iż Drag and Drop, używanie, oraz cokolwiek związanego z Unity UI EventSystem nie działa. Nie była to jednak wina mojego kodu, ponieważ Eventy się w ogóle nie „załączały”. Dopiero niedawno zauważyłem jak błachy był ten błąd, Unity nie chciało wywołać tych metod ponieważ w hierarchii Sloty znajdowały się najwyżej, to znaczy że po nich było wyświetlane coś innego i to to mogło przechwytywać te zdarzenia.

Wystarczyło przemieścić w hierarchii pewne elementy by rozwiązać problem.

W następnym wpisie postaram się zaprojektować skrypt Handlarza – który następnie połączę z UI.

Do zobaczenia wkrótce 🙂

 

Skomentuj

